
سلام ... بلاخره کنکورم تموم شد ... با همه درس خوندنامو کم کاریامو افسرده شدنمو شیطونیامو همش تموم شد ... تو بهمن ناامید شده بودم که دیگه فایده نداره ... اواخر فروردین افسردگی مختصری گرفتم که گفتن عادیه اینگار ... تو اردیبهشت نمیدونم چم شده بود فشارم میوفتاد میشد هشت حتی یبارم شیش شد ... مدرسه رو به بهونه درسخوندن میپیچوندم ... زنگ میزدم به نعیمه خاطرات تکراری و میگفتیم و میخندیدیم ... امسال حالم خوب بود بد بود دلتنگ میشدم الکی اما همیشه خندیدم مث همیشه و همیشه شیطون ترین همه جا بودمxa0 ... به چه...
ادامه مطلب