امیدوارم قشنگ شروع کنم این مرحله ی جدید رو و خوش آیند به سر انجام برسونمش .. یه شروع واسه ادامه ...
+ خدایا چجوری از چشم انتظاری درشون آوردی و چه زود ازشون گرفتیش ... بهشون صبر بده
+ عهدیه دیشب خیلی وجودت کار ساز بود منم دوستای اعجوبه و هنرمند دارم ولی تو خیلی خوبی , خیلی دوست دارم ...
+ خدایا شکرت واسه همه چیه همه چی :))
تاريخ جمعه دوم مهر ۱۳۹۵سـاعت 9:38 نويسنده یه دختر عینکی| |
رادیو هپروت...