كاش كنار پنجره فولادت يك لحظه سكوت بود و من بودم و تو

خرید بک لینک
سلام ..

خيلي دلم هواي مشهد كرده بود ولي اون مشهدي كه فكر ميكردم بعد كنكور ميام با اين مشهد خيلي فرق داشت اينگار ...خيلي قشنگ بود امروز سحر كه بارون ميومد و من كنار سقاخونه روبرو پنجره فولاد وايساده بودم ولي اينگار من اوني كه فكر ميكردم نبودم ... نميدونم خدا كنه دعاهام مستجاب بشه ولي من مث هميشه دعا نكردم ..

+ امروز قراره بريم موجهاي ابي :))

+ خدايا شكرت :))

تاريخ شنبه نهم مرداد ۱۳۹۵سـاعت 6:17 نويسنده یه دختر عینکی| |

رادیو هپروت...

ما را در سایت رادیو هپروت دنبال می‌کنید

برچسب: كنار,پنجره,فولادت,لحظه,سكوت,بودم, نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 9:44

صفحه بندی