
من آدم حساسی نیستم , وقتی خانه ی والدینم را ترک کردم گریه نکردم , وقتی گربه ام مرد گریه نکردم , وقتی در ناسا کار پیدا کردم گریه نکردم و حتی وقتی رو ماه پا گذاشتم گریه نکردم ... اما وقتی از روی ماه به زمین نگاه کردم بغضم گرفت , از آن فاصله رنگ و نژاد و ملیتی نبود ... ما بودیم و یک خانه ی گرد آبی ... با خود گفتم انسان برای چه میجنگد ؟؟ انگشت شصتم را به سمت زمین گرفتم و کره زمین با آن عظمت پشت انگشت ...
ادامه مطلب